SWB- Top of mind?

När man bygger sitt varumärke är Top of mind och USP (Unique selling point) det allra viktigaste.

Top of mind– är att man är det självklara valet inom sin bransch.

USP– de poistivaegenskaper som skiljer din produkt från andras.

Är SWB ”Top of mind” i Sverige? Europa? Världen?
Vilka är SWBs USP?

Viktiga frågor att ställa sig.
Hur kan vi göra SWB ”Top of mind” och vilka USP har SWB? Svaren är avgörande om vi ens ska bry oss om att avla svenska hästar eftersom vissa påstår att det är så mycket billigare att avla i andra länder. Är vår USP att vi är billiga? Blir vi ”Top of mind” med hjälp av billiga hästar?
Alla hästuppfödare borde ställa sig dessa frågor.
Jag vet min USP – vet du din?
P.S Min USP är inte att vara billigast. D.S

En reaktion på ”SWB- Top of mind?

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com-logga

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s